Thursday 1 December 2011

This is For You, I Love you But I Can't be With You.

=================ENGLISH LANGUAGE================
I was meet a women She was sad and silent. Hey .. I'll always be there for you "look at me now"! I don't want see you sadness, look around on you, there are many who love you. The Lord " God", Your family, your brother, your friend and ... Hmmmmm ... hmmmm ... and .... "just forget it". Well.. among a small corner tears and paused to listen as if seeing her there in front of me.
Look at me now though his own, but must be able to control themselves while continuing to learn the story of my life somehow later on in the future. Fault who let himself be mournful sorrow taught me to always smile even though no one who knows my heart. Primarily taling step 1000 flashback that does not always equal reality with thoughts and reactions will diction life.

Never even cornered me, I just want us to understand each other. I'm quiet does not mean indifference, and if you know the real I want to always be present and make you smile. If you choose the other wing, I'll watch from afar as he shouted "there are many who love you, and one of them is ME ...


But it's thought, all very different from the reality. Today I was really lame! when I left everything for the sake of a dream to go forward, positive thinking and enthusiasm to improve, GOD test me by destroying my fundamental heart to achieve progress! I left my heart to achieve it, I freeze my heart to reach it, even had my heart is to be committed to pay it off! only by one my purpose and only God know,surely I know The Lord love me.

Because it is your destiny, you lock your heart to find someone not that stupid. Would not you love somebody and then attracted to him ..!

I had never fallen in love with a woman, but the name of one hand clapping "Utsukushī in Japanese language means the beautiful girl", but despite her unrequited love and prefer the tried to get it. When he smiled "Utsukushī = beautiful girl" she really looks so sweet, until can not express myself with words. I never impose Utsukushī to love me. If I impose the same thing as I like a guys out there, but I'm not kind like that.

I Love You, because no one true love I found in myself than you. Many beautiful women out there, many adult women out there. But I only chose you, not whether to be my soulmate now and forever .. "Someday it will ask one question to someone girl who is right, but until now I don't know who is she".

================INDONESIA LANGUAGE===============
Aku bertemu dengan kaum hawa yang lebih. Dia sedih dan diam. Hey..Aku akan selalu ada untukmu "look at me now"!! Aku tidak ingin kamu bersedih, lihatlah disekitarmu masih banyak yang sayang dengan kamu. Sang Maha Pencipta, Keluargamu, saudaramu, temanmu...hmmmmm ok...hmmmm...then.... "just forget it". Aku diam diantara sudut kecil mendengarkannya menangis dan terdiam sejenak seolah melihat dia ada didepanku.


Lihat diriku saat ini meskipun sendiri, tapi harus mampu mengendalikan diri sembari terus akan belajar akan kisah kehidupanku entah bagaimana nanti kedepannya. Kesalahanku yang membiarkan dirinya pilu akan kesedihan membuatku belajar untuk selalu tersenyum meskipun tiada satupun yang mengetahui hatiku. Bergontai melangkah 1000 napak tilas kenyataan yang tidak selalu sama dengan pikiran dan reaksi akan diksi kehidupan.


Jangan pernah sekalipun menyudutkanku, aku hanya ingin kita saling mengerti. Aku diam bukan berarti acuh, dan jika kamu tahu sebenarnya aku ingin selalu hadir dan membuatmu tersenyum. Jika kamu memilih sayap yang lain, aku akan melihat dari kejauhan seraya berteriak "masih banyak yang sayang kepadamu, dan salah satunya adalah AKU...


Namun itu hanya pikiranku saja, semuanya sangat berbeda dengan kenyataan yang ada. Hari ini aku benar-benar lumpuh!!! disaat semuanya kutinggalkan demi sebuah impian untuk maju, berfikir positif dan semangat memperbaiki diri, Kau uji aku dengan menghancurkan pondasiku untuk meraih kemajuan itu!! Aku tinggalkan hatiku untuk meraihnya, aku bekukan hatiku untuk menggapainya, bahkan telah ku bunuh hati ini untuk bisa melunasinya!!! hanya demi satu tujuan.ku dan hanya engkau yang tahu ya allah, Aku tahu Engkau sayang kepadaku.


Karena itu takdirmu, kau mengunci hatimu untuk mencari seseorang bukankah itu perbuatan bodoh. Bukankah kamu mencintai seseorang dan kemudian tertarik kepadanya..!

Aku pun pernah jatuh cinta kepada seorang wanita, namun bertepuk sebelah tangan namanya "Utsukushī dalam bahasa jepang yang berarti si cantik jelita", tapi meskipun bertepuk sebelah tangan dia lebih memilih cintanya dan berusaha mendapatkannya. Disaat dia tersenyum "Utsukushī = si cantik jelita" dia benar-benar terlihat manis, sampai tidak bisa di utarakan dengan perkataan. Aku tidak pernah memaksakan Utsukushī untuk mencintaiku. Jika aku memaksakan sama halnya aku seperti pria di luar sana. 

Aku Mencintaimu, karena tak ada satupun cinta sejati yang aku temukan selain di diri kamu. Banyak wanita cantik di luar sana, banyak wanita dewasa diluar sana. Tapi aku memilih kamu, mau kah menjadi belahan jiwaku sekarang dan selamanya.. "Suatu saat akan kulontarkan pertanyaan satu itu kepada seseorang yang tepat, hanya saja wanita itu belum tahu siapa".

Wednesday, December 2 2011: 05.20 A.M
Created By: Sony Kazekage Peanutgarden

0 comments: