Thursday 2 June 2011

My Diary Your Story: Poetry The Story of a Human Life


=============ENGLISH LANGUAGE=============
I myself was among the beautiful night light
My night is very beautiful
This night was so perfect
but tonight feels empty,
without the presence of yourself ..
If we love someone,
we will always pray for him even though he was not our side.
At first glance I write a name in the vast space
I tk able to grab him.
Want to write a name in it the ocean,
thundering waves hit him
I wrote your name in my heart,
love his name
I really love you ..
but I love myself more
because I was afraid of affection that go too far from our GOD
 can make me hurt myself ..
    could undermine the power that I hold back.
and I'm very sad and scared if you suddenly disappear.
Stick to something that is implied and express it
hold tightly in the folds of my heart
       Divine blessings sure if there is so belongs to me ..
  You who I love, I will pray the best for your ..
let nostalgia and a sense that asked
 can make our hearts so close always
   because power is more to know everything ..
  I always miss you
I love you ..
I really love you ..

=============INDONESIAN LANGUAGE=============
Aku sendiri berada diantara cahaya indahnya malam
Malamku sangatlah indah
Malam ini terasa begitu sempurna,
tapi malam ini terasa kosong,
tanpa kehadiran dirimu..
Jika kita mencintai seseorang,
kita akan senantiasa mendoakannya.
walaupun dia tidak berada disisi kita..
Sekilas kutuliskan sebuah nama di luasnya angkasa..
Aku tak mampu menjamahnya..
Ingin kutuliskan sebuah nama di dalamnya lautan,
gemuruh ombak menerjangnya..
Kutuliskan namamu di hatiku, cinta namanya..
Aku memang sayang kamu..
namun aku lebih menyayangi diriku sendiri
karena aku takut rasa sayang yang melampau pada TUHAN
bisa buat aku melukai diriku..
bisa meruntuhkan kekuatan yang kembali ku pertahankan.
dan aku sangat sedih dan takut andai tiba-tiba kamu hilang.
Tetaplah menjadi sesuatu yang tersirat dan tersurat akan hal itu
ku genggam erat dalam lipatan hati
andai ada restu Ilahi pastikan jadi milik ku..
Kamu yang aku sayang, ku akan doakan yang terbaik buat mu..
biar rasa rindu dan rasa itu bertanya
bisa buat hati kita jadi dekat selalu
karena Kuasa itu lebih mengetahui segalanya..
Aku yang selalu merindukanmu
Aku sayang kamu..
Aku memang sayang kamu..

Sunday, May 22, 2011
Created by: Sony Kazekage Peanutgarden

0 comments: